REGULAMIN
ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
w ramach platformy e-learningowej https://akademia.odomed.pl/
§ 1
Informacje ogólne
Regulamin określa zasady, zakres i warunki korzystania z serwisu https://akademia.odomed.pl/ w tym m.in. rejestrację konta, proces zakupu dostępu do płatnych zasobów, warunki odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, składania reklamacji.
Właścicielem platformy e-learningowa w ramach serwisu https://akademia.odomed.pl/ jest:
ODOMED DAWID SZAREK
ul. Olimpijczyków 13A/8,
42-612 Tarnowskie Góry
Adres e-mail: akademia@odomed.pl
§ 2
Definicje ujęte w regulaminie
Użytkownik – osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych korzystająca z serwisu;
Serwis – serwis internetowy pod adresem https://akademia.odomed.pl/ ;
Usługodawca / Sprzedawca / Administrator danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (RODO) – ODOMED DAWID SZAREK ul. Olimpijczyków 13A/8, 42-612 Tarnowskie Góry;
Regulamin – niniejszy regulamin korzystania z serwisu internetowego / platformy e-learningowej https://akademia.odomed.pl/
Umowa sprzedaży – umowa zawarta za pośrednictwem Serwisu pomiędzy Użytkownikiem
a Usługodawcą, której przedmiotem jest dostęp do wybranego kursu, której treść stanowią postanowienia niniejszego Regulaminu oraz szczegółowe warunki określone w Serwisie;
Platforma – platforma edukacyjna, będąca własnością ODOMED DAWID SZAREK;
Kursy – odpłatny kurs online (szkolenie e-learningowe) dostępny w Serwisie https://akademia.odomed.pl/ i udostępniany Użytkownikom po wykupieniu przez nich dostępu;
Login – ciąg znaków alfanumerycznych (jawny) lub indywidulany adres poczty elektronicznej;
Hasło – ciąg znaków alfanumerycznych (niejawny, znany tylko Użytkownikowi). Niezbędny do autoryzowanego dostępu do Platformy i korzystania z jej zasobów;
Zaświadczenie / certyfikat – dokument potwierdzający udział i ukończenie przez Użytkownika kursu online.
Cennik – zestawienie aktualnych cen wydane przez Usługodawcę, zamieszczone i dostępne w Serwisie;
Opłata – opłata za korzystanie z usługi, określona w Cenniku.
§ 3
Postanowienia ogólne
W ramach usługi świadczonej za pośrednictwem serwisu https://akademia.odomed.pl/ , Użytkownik ma możliwość darmowej rejestracji oraz utworzenia osobistego konta w celu skorzystania z zasobów platformy e-learingowej.
- Tylko zarejestrowany Użytkownik ma możliwość dokonania zakupu wybranego kursu online oraz otrzymania dostępu do zakupionych zasobów.
- Sprzedaż kursów za pośrednictwem Serwisu odbywa się poprzez zawarcie Umowy na odległość pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem.
- Zamieszczone za pośrednictwem Serwisu informację o dostępnych kursach, opisach poszczególnych kursów stanowią ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
§ 4
Rejestracja konta w serwisie www.akademia.odomed.pl
- Użytkownikiem Serwisu może zostać osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych korzystająca z serwisu.
- W celu skorzystania z Serwisu, Użytkownik musi posiadać zarejestrowane konto.
- Rejestracja w Serwisie https://akademia.odomed.pl/ następuje poprzez wypełnienie przez Użytkownika formularza rejestracyjnego w prawidłowy sposób oraz w niezbędnym zakresie takim jak: imię, nazwisko, adres e-mail oraz zdefiniowane hasło. Założenie konta jest bezpłatne.
- Po poprawnym procesie zakładania konta Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę Prywatności, będącą integralną częścią niniejszego Regulaminu. Akceptacja warunków niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności jest dobrowolna, ale niezbędna do korzystania z zasobów Serwisu.
§ 5
Konto Użytkownika
- Proces logowania do konta następuje po podaniu indywidualnego utworzonego podczas rejestracji Loginu / Nazwy użytkownika lub adresu e-mail (zamiennie) oraz hasła.
- Zalogowany użytkownik ma możliwość na swoim profilu ustawienie zdjęcia (avatar) oraz udostępnienia informacji o sobie, widocznej publicznie w przypadku umieszczenia w Serwisie swojej opinii na temat ukończonych kursów bądź komentarza.
- Konta Użytkowników którzy nie będą przestrzegać niniejszego regulaminu, a w szczególności będą naruszać prawa osób trzecich mogą zostać zawieszone, zablokowane lub usunięte z systemu.
- Każdy Użytkownik posiada prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych oraz do cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Każdy Użytkownik może w dowolnej chwili zaprzestać korzystania z Serwisu
i skasować założone konto, wysyłając wiadomość na adres akademia@odomed.pl - W przypadku usunięcia swojego konta, Użytkownik traci prawo do korzystania
z usług Serwisu dostępnych tylko dla zarejestrowanych Użytkowników Serwisu. - Użytkownikom Serwisu kategorycznie zabrania się jakichkolwiek prób ingerencji w integralność serwisu, kopiowania lub powielania jego treści, grafik etc.
- Użytkownik nie może korzystać z Platformy akademia.odomed.pl w celu niezgodnym z prawem lub z Regulaminem, a w szczególności:
I. dla realizacji jakichkolwiek niezgodnych z prawem celów,
II. w sposób, który można uznać za spamowanie,
III. próby włamywanie się do serwisu, skanowanie lub testowanie podatności systemu lub sieci na naruszenia lub obejścia środków bezpieczeństwa i uwierzytelniania,
IV. działania, które prowadzą do celowego przeciążenia Serwisu,
V. publikowanie treści, do których Użytkownik nie ma praw lub naruszających prawa osób trzecich,
VI. publikowania treści nieprawdziwych i niezgodnych z przyjętymi normami społecznymi lub przepisami prawa, takimi jak np.: pomówienia, treści obraźliwe, dyskryminujące, obsceniczne, poufne, zawierające wirusy lub linki prowadzące do wirusów, itd.
9. W przypadku stwierdzenia, że Użytkownik narusza postanowienia pkt I i II lub dopuszcza się działań opisanych w pkt 8, Usługodawca ma prawo podjąć wszelkie działania prowadzące do naprawienia poniesionej w związku z tym szkody i usunięcia niewłaściwych treści, a wobec Użytkownika, który się tych działań dopuścił, wyciągnięcia konsekwencji, również na drodze cywilno- prawnej.
10. W przypadku naruszenia przez Użytkownika, któregokolwiek z postanowień z punktów IV lub V Usługodawca wyciągnie wobec nich konsekwencje wskazane w Prawach autorskich.
§ 6
Wymagania techniczne
- Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny Użytkownika następujących, minimalnych wymagań technicznych:
a) Zastosowania przeglądarek w najnowszej wersji: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari
b) Strona internetowa jest optymalizowana w rozdzielczości: 800 x 600, 1024 x 768, 1280 x 1024.
c) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie Serwisu w przypadku, gdy urządzenie Użytkownika nie spełnia, któregoś z powyższych parametrów
- Usługodawca może dokonać przerwy technicznej w funkcjonowaniu Serwisu, w celu zabezpieczenia danych, dokonywania napraw, ulepszeń i zmian,
- Użytkownik wyraża zgodę na przerwę w funkcjonowaniu Serwisu spowodowaną przerwą techniczną,
- Usługodawca powiadomi Użytkowników o planowanej przerwie technicznej zamieszczając stosowny komunikat w Serwisie https://akademia.odomed.pl/ chyba że przerwa w funkcjonowaniu nastąpi z przyczyn niezależnych od Usługodawcy,
- Serwis nie bierze odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z usługi wynikające z błędnej konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika, bądź wynikające z problemów z dostępem do sieci Internet po stronie Użytkownika.
§ 7
Wymagane opłaty w celu dostępu do usługi
- Za moment zawarcia umowy uważa się uiszczenie opłaty za każdy zakupiony kurs. Podane w Serwisie ceny kursów uwzględniają podatek (ceny brutto).
- Opłatę za zakup wybranego kursu można uiścić poprzez wykonanie przelewu tradycyjnego, przelewu elektronicznego lub płatności kartą kredytową. Płatności elektroniczne lub z wykorzystaniem karty kredytowej odbywają się za pośrednictwem bezpiecznego podmiotu obsługującego płatności elektroniczne – PayU S.A. Po wybraniu opcji płatności Użytkownik zostanie przekierowywany do strony umożliwiającej płatność przelewem elektronicznym lub autoryzację karty.
- Dostęp do zakupionego Kursu / Szkolenia zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu należności na koncie https://akademia.odomed.pl/ lub otrzymaniu informacji o wpłynięciu należności od pośrednika płatności.
- Okres dostępu do zawartości zakupionego kursu wynosi 30 dni i liczony jest od daty aktywacji dostępu do usługi.
- Dowód zakupu w postaci Faktury VAT przesyłany jest na podany podczas dokonywania rejestracji adres e-mail Użytkownika. Użytkownik podaje niezbędne dane do wystawienia Faktury VAT podczas składania zamówienia na wybrany kurs. W przypadku osoby fizycznej nieposiadającej działalności gospodarczej wymagane dane to: – imię, nazwisko oraz adres zamieszkania. W przypadku osoby prawnej wymagane dane to: nazwa firmy, siedziba firmy oraz numer NIP.
- Po wygaśnięciu opłaconego okresu, dostęp do zakupionego kursu jest blokowany.
§ 8
Zaświadczenie o ukończeniu kursu online
- Ukończenie każdego z dostępnych kursów, potwierdza test podsumowywujący zdobytą wiedzę. Próg zaliczenia testu wynosi 80% poprawnych odpowiedzi. Po pozytywnym zaliczeniu testu, Użytkownik może wygenerować zaświadczenie / certyfikat, potwierdzający ukończenie kursu.
- System automatycznie generuje zaświadczenie / certyfikat, wykorzystując imię i nazwisko, podane podczas rejestracji konta bądź w Ustawieniach profilu Użytkownika.
- Użytkownik może pobrać Certyfikat w pliku pdf do samodzielnego wydruku.
- Istnieje możliwość zamówienia certyfikatu w wersji papierowej. Użytkownik uprawniony jest do zamówienia jednej bezpłatnej sztuki certyfikatu. Zamówienia należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: akademia@odomed.pl
- Zamówienia realizowane są w terminie 14 dni roboczych od daty potwierdzenia otrzymania zamówienia.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
- Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów. W przypadku uiszczenia opłaty za zamówioną usługę, Użytkownik ma prawo do zwrotu pełnej kwoty, w przypadku, w którym usługa nie została aktywowana.
- Użytkownik może odstąpić od umowy wysyłając e-mail z informacją o woli odstąpienia od umowy na adres: akademia@odomed.pl
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Użytkownik.
- Użytkownik traci prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku aktywacji zamówionej usługi.
§ 10
Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku problemów z logowaniem się do kursu, Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić Usługodawcę drogą mailową na adres: akademia@odomed.pl
- Użytkownik Serwisu na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy.
- Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail: akademia@odomed.pl lub pocztą na adres siedziby Usługodawcy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania.
§ 11
Treść kursów i prawa autorskie
- Wszelkie materiały znajdujące się w serwisie https://akademia.odomed.pl/ tj. treści udostępniane w Serwisie, w szczególności treści kursów dostępnych na platformie, stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie na podstawie Ustawy o prawie autorskim
i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r., Nr 24, Poz. 83 ze zmianami), jak również są chronione prawami do znaków towarowych, do baz danych lub innymi prawami własności intelektualnej. - Materiały udostępniane w Serwisie w ramach płatnych kursów mogą być wykorzystywane jedynie przez osoby posiadające opłacony dostęp do danego kursu. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela Serwisu jest zabronione.
§ 12
Postanowienia końcowe
- Zmiana treści niniejszego Regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w treściach znajdujących się w Serwisie oraz do ewentualnych zmian w cenniku szkoleń i usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu, w zależności od zmieniających się uśrednionych stawek rynkowych.
- O wprowadzonych w Regulaminie zmianach Usługodawca powiadomi Użytkowników wysyłając powiadomienie na adres e-mail podany podczas rejestracji lub poprzez umieszczenie informacji w panelu Użytkownika.
- Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami.
- Dla wszelkich stosunków prawnych wynikających z niniejszego Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Serwisu.
- Użytkownik może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej Serwisu.
Data aktualizacji Regulaminu: 16.12.2021 r.